סדנא למניעת התנהגויות סיכון 3 מפגשים לבני נוער.
בסדנא תסופק ההזדמנות לשיח בוגר ואחראי אודות רצף הפיתויים שסביבנו, תינתן במה לעולם הרגשי וירכשו כלים לניהול עצמי, קבלה עצמית והיכולת לבקש ולקבל עזרה.
לאורך המפגשים דרך היכרות פנימית יותר – נזיז מעט את הציניות המערבית ונניח על השולחן לדיון מכובד את מוקדי ההתמודדות המשותפים לכולנו.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




