הרצאה פרונטאלית בה ניכנס לעומק מסע הגדילה שלו מילד למבוגר, לצרכים שמתהווים ולגורמים המשפיעים על אופי תפיסתו של המבוגר האחראי. מהם התנאים שקיומם ימקם אותנו כדמויות מעצבות ובעלות השפעה בחייו והאם יש סימנים המעידים שאנו בכיוון הנכון.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




