כלל האצבע שלנו לשאלה זו היא – מה המחיר שמשולם עבור ההתנהגות / השימוש המדובר, והאם הוא מוצדק? לרוב, כשהשאלה הזו נשאלת – היא נשאלת בעקבות ניסיונות שלא צלחו להפחית או לווסת, בעקבות מצפון שמתעורר וקושי להיענות לו ולעצור, או בעקבות הסביבה שמעוררת את השאלה הזו פעם אחר פעם.
אנו ממליצים לבוא לפגישה ולבחון זאת ביחד.
יחד עם זאת, תוכל/י למצוא שאלונים לבדיקה עצמית – שיתנו לך אינדיקציה למצבך ויכוונו אותך לתשובה.
גם אם התשובה היא כן, וגם אם התשובה היא לא – אנו יכולים ורוצים לעזור לך להחזיר את זכות הבחירה לחייך, מוזמן/ת ליצור קשר.

אבחון הוא אף פעם לא הכותרת של הסיפור
אבחנה מדויקת יכולה להיות מדהימה ומארגנת, אבל היא יכולה גם להיות מסוכנת.
מהי הדרך להיעזר בתוויות, מבלי לתת להם לצבוע את הסיפור כולו?
המשך




