האם יש דרך לבחון את עצמי – האם אני מכור?

כלל האצבע שלנו לשאלה זו היא – מה המחיר שמשולם עבור ההתנהגות / השימוש המדובר, והאם הוא מוצדק? לרוב, כשהשאלה הזו נשאלת – היא נשאלת בעקבות ניסיונות שלא צלחו להפחית או לווסת, בעקבות מצפון שמתעורר וקושי להיענות לו ולעצור, או בעקבות הסביבה שמעוררת את השאלה הזו פעם אחר פעם.
אנו ממליצים לבוא לפגישה ולבחון זאת ביחד.
יחד עם זאת, תוכל/י למצוא שאלונים לבדיקה עצמית – שיתנו לך אינדיקציה למצבך ויכוונו אותך לתשובה.
גם אם התשובה היא כן, וגם אם התשובה היא לא – אנו יכולים ורוצים לעזור לך להחזיר את זכות הבחירה לחייך, מוזמן/ת ליצור קשר.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יענין אותך גם

למה הוא מגזים?

אותו נער שחיכה כל כך הרבה לפורים, דמיין את האוירה השמחה, את הפורקן וחווית השחרור- מגיע לפורים ומרגיש שמשהו במה שקורה בפועל- לא נוגע באיפה שתיכנן

קרא עוד »

הילד שבי

אתה זוכר שדברנו על זה שיש לי ילד קטן בתוך הבטן שמרגיש אשם גם כשהכול בסדר? דברנו על זה שאני כל הזמן מתאמץ להיות בסדר, ולכן

קרא עוד »

כתב סתרים

לא המצאתי אותו, וגם אתם יודעים לתרגם את זה. אתם תעשו זאת בקלות עבור מישהו אחר. ודווקא במקומות האהובים יותר, המחייבים יותר, שתופסים אותנו חזק יותר

קרא עוד »

זקוקים ליעוץ?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: