הרצאה פרונטאלית שתחבר את הצוות החינוכי למה שהופך את המפגש בין העולם המערבי לגיל ההתבגרות למורכב כל כך. מהם הפיתויים, מה הופך אותם למורכבים, למה השיח סביבם מעורר כל כך הרבה איומים, איפה עובר הגבול בין הנאה לסיכון התמכרותי, ובשורה התחתונה – מה עושים עם זה.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




