הרצאה פרונטאלית המעלה את הצרכים המתהווים בגיל ההתבגרות, השינויים במבנה הקשר ותפקידנו המתעדכן מול זהותו המתגבשת. האתגר ההורי מול אתגר גיל ההתבגרות.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




