התמכרות מוגדרת כמחלה והמשתנים שמגדירים אותה תלויים ברמת ההשתלטות של השימוש על חייו של המשתמש. עד כמה השימוש שולט על המחשבות, ההתנהגות, הסביבה והבחירות של האדם המשתמש. זה לא יהיה אחראי לקבוע את העובדה הזו על פי מספר מילים כתובות בלבד, אבל ככלל אצבע ניתן להניח שאם המחיר שמשולם בתמורה להתנהגות החורגת נראה גבוה ולא הגיוני – ככל הנראה אנו נמצאים על הרצף הסיכוני.

כוח רצון. יש דבר כזה?
כאילו, הסתכלתי על המלוואח, שנאתי אותו, אבל הייתי חייב אותו.
כשאני חושב על זה- אני רואה היגיון.
אם אתה כבר שמן, לפחות שיהיה לך



