ל המענים הקיימים אצלנו מוצעים לגברים ונשים כאחד. במרכז הטיפולי יש מטפלות מדהימות לטובת העניין, ואם יש צורך גם המטפלים שלנו מקבלים בנות כשיש צורך בכך.
במקומות מסוימים המענים נכתבו בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד.

אבחון הוא אף פעם לא הכותרת של הסיפור
אבחנה מדויקת יכולה להיות מדהימה ומארגנת, אבל היא יכולה גם להיות מסוכנת.
מהי הדרך להיעזר בתוויות, מבלי לתת להם לצבוע את הסיפור כולו?
המשך




