ל המענים הקיימים אצלנו מוצעים לגברים ונשים כאחד. במרכז הטיפולי יש מטפלות מדהימות לטובת העניין, ואם יש צורך גם המטפלים שלנו מקבלים בנות כשיש צורך בכך.
במקומות מסוימים המענים נכתבו בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד.

לא. אתה לא אשם.
נורא כאב לי. זה הרגיש כל כך טוב, והדרך שהוא עושה כל כך מיוחדת. למה? תעצור. לא כדאי לך. כל כך סבלת שם, בעולם ההוא. בכית



