כלל האצבע שלנו לשאלה זו היא – מה המחיר שמשולם עבור ההתנהגות / השימוש המדובר, והאם הוא מוצדק? לרוב, כשהשאלה הזו נשאלת – היא נשאלת בעקבות ניסיונות שלא צלחו להפחית או לווסת, בעקבות מצפון שמתעורר וקושי להיענות לו ולעצור, או בעקבות הסביבה שמעוררת את השאלה הזו פעם אחר פעם.
אנו ממליצים לבוא לפגישה ולבחון זאת ביחד.
יחד עם זאת, תוכל/י למצוא שאלונים לבדיקה עצמית – שיתנו לך אינדיקציה למצבך ויכוונו אותך לתשובה.
גם אם התשובה היא כן, וגם אם התשובה היא לא – אנו יכולים ורוצים לעזור לך להחזיר את זכות הבחירה לחייך, מוזמן/ת ליצור קשר.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




