התמכרות מוגדרת כמחלה והמשתנים שמגדירים אותה תלויים ברמת ההשתלטות של השימוש על חייו של המשתמש. עד כמה השימוש שולט על המחשבות, ההתנהגות, הסביבה והבחירות של האדם המשתמש. זה לא יהיה אחראי לקבוע את העובדה הזו על פי מספר מילים כתובות בלבד, אבל ככלל אצבע ניתן להניח שאם המחיר שמשולם בתמורה להתנהגות החורגת נראה גבוה ולא הגיוני – ככל הנראה אנו נמצאים על הרצף הסיכוני.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




