אתגר או משבר

הרצאה פרונטאלית אודות נקודת הקונפליקט בגיל ההתבגרות והמשתנים שמהווים איום על התפתחות נורמטיבית תקינה. מהו היחס הרצוי להתנסות בהתנהגויות סיכון, היכן עובר הגבול בין אתגר למשבר ואיך זה משפיע על תפקידנו שם.

אהבתם? שתפו!

אולי יענין אותך גם

הילד שבי

אתה זוכר שדברנו על זה שיש לי ילד קטן בתוך הבטן שמרגיש אשם גם כשהכול בסדר? דברנו על זה שאני

קרא עוד »

הרס עצמי

צעקתי על הבוס שלי. אימפולסיביות נראה לי שקוראים לזה. מה זה צעקתי עליו, השתגעתי עליו. זה הזכיר לי את מה

קרא עוד »

זקוקים ליעוץ?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: