הרצאה פרונטאלית אודות נקודת הקונפליקט בגיל ההתבגרות והמשתנים שמהווים איום על התפתחות נורמטיבית תקינה. מהו היחס הרצוי להתנסות בהתנהגויות סיכון, היכן עובר הגבול בין אתגר למשבר ואיך זה משפיע על תפקידנו שם.

אבחון הוא אף פעם לא הכותרת של הסיפור
אבחנה מדויקת יכולה להיות מדהימה ומארגנת, אבל היא יכולה גם להיות מסוכנת.
מהי הדרך להיעזר בתוויות, מבלי לתת להם לצבוע את הסיפור כולו?
המשך




