מה ניתן לעשות אם הוא/ היא לא רוצים ללכת לטיפול?

ראשית, להבין אותו/ה. כולנו עושים את המיטב על מנת להגן על עצמנו ולחיות בצורה טובה. גם אם זה נראה לנו תלוש מהמציאות – צורת החיים שלו/ה היא הטובה ביותר שמצא עד כה. ההכרה בצורך וההליכה לטיפול נתפסת כויתור על כל ההגנות ו'מערכת ההפעלה' שפיתח במשך שנים.
הניסיון שלנו מעיד שהרבה יותר קל לכוון לפגישת ייעוץ ולא לפגישה טיפולית. ההליכה לפגישה חד פעמית שעומדת בפני עצמה קלה יותר ונגישה יותר על פני הליכה לפגישה ראשונית שמצהירה על תחילתו של מסע שהוא/ היא אינם מעוניינים בה.
אנו מאמינים ובטוחים שאם יגיעו לפגישה ראשונית וחד פעמית במטרה להתייעץ, ויגלו בה שייתכן שיש דרך שתהפוך את החיים שהם חיים למהנים ומשוחררים יותר – ההמשך יהיה מבחירה וכמעט ללא התנגדויות.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יענין אותך גם

התנהגות מסוכנת או מסכנת?

גראס הוא חומר מדהים. וזאת הבעיה. המח שלנו עובד שעות נוספות, בוחר בקפידה את פתרונות הקסם שלו. וכשאנו נתקלים במשהו טוב שגובה מחירים יקרים- אנו יודעים

קרא עוד »

השביל הזה

הוו, הגעגועים לסמים הרגו אותי.
אני זוכר שישבתי לכתוב מכתב פרידה לדבר הכי טוב שהכרתי.
כתבתי להם שהם היו לי לאח וריע. שאהבתי אותם

קרא עוד »

קבעון מחשבתי

החברים שלו צחקו, הוא קצת הובך, ואז הוא תיקן את עצמו. הוא אמר שלא התכוון לשאול כך, התכוון לשאול למה מה שעושה טוב למישהו אחר יעשה

קרא עוד »

זקוקים ליעוץ?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: