הצלחת הטיפול תלויה במספר משתנים .בשיטת הטיפול, בכימיה עם המטפל, בבשלות פנימית, דחיפות, ועוד.
אם ניסית בעבר וזה לא ממש עזר, או שהיה ממש משעמם וחסר עניין – כדאי שבניסיון הקרוב המטפל/ת ידע/ תדע מזה. כך נוכל ללמוד מה לא עבד ולהיות מדויקים יותר.
נוכל ללמוד לדוגמא על התאמה טובה יותר של מטפל לטובת העניין, על גישה טיפולית אקטיבית יותר / דינאמית יותר, על מציאת מוטיבציה או מענה להתנגדויות וחששות שעולות תוך כדי.
ככלל – חבל לוותר. כאב ניתן לריפוי, אל תוותר/ י על האפשרות לחיות בלעדיו.

כוח רצון. יש דבר כזה?
כאילו, הסתכלתי על המלוואח, שנאתי אותו, אבל הייתי חייב אותו.
כשאני חושב על זה- אני רואה היגיון.
אם אתה כבר שמן, לפחות שיהיה לך



