הצלחת הטיפול תלויה במספר משתנים .בשיטת הטיפול, בכימיה עם המטפל, בבשלות פנימית, דחיפות, ועוד.
אם ניסית בעבר וזה לא ממש עזר, או שהיה ממש משעמם וחסר עניין – כדאי שבניסיון הקרוב המטפל/ת ידע/ תדע מזה. כך נוכל ללמוד מה לא עבד ולהיות מדויקים יותר.
נוכל ללמוד לדוגמא על התאמה טובה יותר של מטפל לטובת העניין, על גישה טיפולית אקטיבית יותר / דינאמית יותר, על מציאת מוטיבציה או מענה להתנגדויות וחששות שעולות תוך כדי.
ככלל – חבל לוותר. כאב ניתן לריפוי, אל תוותר/ י על האפשרות לחיות בלעדיו.

הילד שלי לא מקשיב לי: איך מחזירים את שיתוף הפעולה הביתה?
איך יוצרים שיתוף פעולה מול מתבגר, בלי להפוך כל בקשה למלחמת כוחות על סמכות והיררכיה? ארבעה עקרונות מעשיים שיעזרו לכם להציב גבולות ברורים, ולהישאר משמעותיים, גם




