ל המענים הקיימים אצלנו מוצעים לגברים ונשים כאחד. במרכז הטיפולי יש מטפלות מדהימות לטובת העניין, ואם יש צורך גם המטפלים שלנו מקבלים בנות כשיש צורך בכך.
במקומות מסוימים המענים נכתבו בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד.

מה גורם למאבקי הכוח עם מתבגרים, להופיע דווקא ברגעים החשובים?
איך מציבים גבולות ברורים, ועדיין מתחשבים? האם יש דרך להגיב לזלזול וציניות של מתבגר, בלי להיגרר למאבקי כוח מתישים? ולמה זה קורה, דווקא ברגעים הכי חשובים?




