מה ניתן לעשות אם הוא/ היא לא רוצים ללכת לטיפול?

ראשית, להבין אותו/ה. כולנו עושים את המיטב על מנת להגן על עצמנו ולחיות בצורה טובה. גם אם זה נראה לנו תלוש מהמציאות – צורת החיים שלו/ה היא הטובה ביותר שמצא עד כה. ההכרה בצורך וההליכה לטיפול נתפסת כויתור על כל ההגנות ו'מערכת ההפעלה' שפיתח במשך שנים.
הניסיון שלנו מעיד שהרבה יותר קל לכוון לפגישת ייעוץ ולא לפגישה טיפולית. ההליכה לפגישה חד פעמית שעומדת בפני עצמה קלה יותר ונגישה יותר על פני הליכה לפגישה ראשונית שמצהירה על תחילתו של מסע שהוא/ היא אינם מעוניינים בה.
אנו מאמינים ובטוחים שאם יגיעו לפגישה ראשונית וחד פעמית במטרה להתייעץ, ויגלו בה שייתכן שיש דרך שתהפוך את החיים שהם חיים למהנים ומשוחררים יותר – ההמשך יהיה מבחירה וכמעט ללא התנגדויות.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יענין אותך גם

למה הוא מגזים?

אותו נער שחיכה כל כך הרבה לפורים, דמיין את האוירה השמחה, את הפורקן וחווית השחרור- מגיע לפורים ומרגיש שמשהו במה שקורה בפועל- לא נוגע באיפה שתיכנן

קרא עוד »

הילד שבי

אתה זוכר שדברנו על זה שיש לי ילד קטן בתוך הבטן שמרגיש אשם גם כשהכול בסדר? דברנו על זה שאני כל הזמן מתאמץ להיות בסדר, ולכן

קרא עוד »

כתב סתרים

לא המצאתי אותו, וגם אתם יודעים לתרגם את זה. אתם תעשו זאת בקלות עבור מישהו אחר. ודווקא במקומות האהובים יותר, המחייבים יותר, שתופסים אותנו חזק יותר

קרא עוד »

זקוקים ליעוץ?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: