כן. רוב האנשים שמגיעים לא יודעים בבירור מה מפריע להם. זה בסדר גמור וניתן לחלוטין לטיפול.
לרוב כשיש לנו עניין פנימי לא פתור אנחנו נפגוש בעיקר את התופעות לוואי שהעניין הזה מייצר. אנו עשויים לפגוש את זה בתקיעות מסויימת בחיים, במקומות מסוימים שמעוררים אצלינו תחושות לא נעימות, בדחף לבצע דברים או לחץ לרוץ לכיוון כלשהו שלא ממש עושה לנו טוב, או בתחושות לא נעימות שקשה לנו ממש להסביר אותם.
זה בסדר גמור ונורמלי לחלוטין. חלק מתפקידו של התהליך הטיפולי הוא להתחקות אחרי הגורמים שמייצרים אצלנו את מה שמפריע לנו.

חזרה לשגרה: מה יהפוך את ההתמודדות עם מתבגרים בחזרה לשגרה – לרגועה יותר?
החזרה למירוץ החיים ולרף הציפיות של העולם, גורמת לתחושה שאתם לא עומדים בקצב. זה לא קורה סתם, וזה לא בהכרח חייב להימשך ככה.




