כן. רוב האנשים שמגיעים לא יודעים בבירור מה מפריע להם. זה בסדר גמור וניתן לחלוטין לטיפול.
לרוב כשיש לנו עניין פנימי לא פתור אנחנו נפגוש בעיקר את התופעות לוואי שהעניין הזה מייצר. אנו עשויים לפגוש את זה בתקיעות מסויימת בחיים, במקומות מסוימים שמעוררים אצלינו תחושות לא נעימות, בדחף לבצע דברים או לחץ לרוץ לכיוון כלשהו שלא ממש עושה לנו טוב, או בתחושות לא נעימות שקשה לנו ממש להסביר אותם.
זה בסדר גמור ונורמלי לחלוטין. חלק מתפקידו של התהליך הטיפולי הוא להתחקות אחרי הגורמים שמייצרים אצלנו את מה שמפריע לנו.

התנהגות מסוכנת או מסכנת?
גראס הוא חומר מדהים. וזאת הבעיה. המח שלנו עובד שעות נוספות, בוחר בקפידה את פתרונות הקסם שלו. וכשאנו נתקלים במשהו טוב שגובה מחירים יקרים- אנו יודעים


