ראשית, להבין אותו/ה. כולנו עושים את המיטב על מנת להגן על עצמנו ולחיות בצורה טובה. גם אם זה נראה לנו תלוש מהמציאות – צורת החיים שלו/ה היא הטובה ביותר שמצא עד כה. ההכרה בצורך וההליכה לטיפול נתפסת כויתור על כל ההגנות ו'מערכת ההפעלה' שפיתח במשך שנים.
הניסיון שלנו מעיד שהרבה יותר קל לכוון לפגישת ייעוץ ולא לפגישה טיפולית. ההליכה לפגישה חד פעמית שעומדת בפני עצמה קלה יותר ונגישה יותר על פני הליכה לפגישה ראשונית שמצהירה על תחילתו של מסע שהוא/ היא אינם מעוניינים בה.
אנו מאמינים ובטוחים שאם יגיעו לפגישה ראשונית וחד פעמית במטרה להתייעץ, ויגלו בה שייתכן שיש דרך שתהפוך את החיים שהם חיים למהנים ומשוחררים יותר – ההמשך יהיה מבחירה וכמעט ללא התנגדויות.

כוח רצון. יש דבר כזה?
כאילו, הסתכלתי על המלוואח, שנאתי אותו, אבל הייתי חייב אותו.
כשאני חושב על זה- אני רואה היגיון.
אם אתה כבר שמן, לפחות שיהיה לך



